Pazartesi, Şubat 15, 2010

niye ki acaba?

yıllardır yaptığım bir şeyi bugün yolda öylesine yürürken fark ettim. otobüste yanlışlıkla birinin eline dokunduğumda, mendilci çocuk mendil alır mısınız diye sorduğunda, birisi bana çarptığında önemli değil demeye çalışırken bunun gibi bir sürü olay esnasında yaptığım şey ses çıkarmadan dudak oynatmak. mimiklerimi de kullanıyorum öyle kuru kuruya değil, ağzımı da oynatıyorum "pardon, ne demek önemli değil, yok canım, almayayım canım olmaz mı"gibi cümleleri kuruyorum sessiz sessiz bitiriyorum bile.hatta insan aramızda ses geçirmeyen duvar var bile sanabilir niye bunu yapıyorum. ya da şöyle sorayım bir tek ben mi böyle yapıyorum. ama önemsemediğimden sesimi çıkarmıyor değilim, çekiniyorum galiba.

1 yorum:

  1. ağzın bozuktur belkide. bi göster bence tanıdığım doktor var eğer istersen.
    =.) (izzet altınmeşe gülüşü)

    YanıtlaSil

dile gel