Pazar, Temmuz 19, 2009

çözemedim

düşünmeden söylediğin sözlerle birini kırmak mı yoksa düşünerek söylediğin sözlerle birini kırmak mı daha acımasızca diye düşünüyorum bir iki gündür.hani bir anda çıkıverir ağzından bir laf kırarsın karşındakini ama o da sonuçta bilir bir anda çıkmıştır ağzından aslında öyle düşünmüyorsundur. ama diğer türlüsü çok acı be! belki de teselli buluyor insan." aldırma düşüncesizce konuştu işte" deyip geçebiliyorsun ama diğer türlüsünün bir yatıştırıcısı yok. ama aslında düşününce, düşünüp de o lafı etmişse iyi ki etmiş diyorsun bir yandan da gerçek sonuçta biliyim diyebiliyorsun. çok karışık yardım edebilen varsa pek mutlu olurum.

5 yorum:

  1. kim düşünerek söylemişse aklından geçeni bu daha kıymetli daha güzel.düşünüp de 'Yok aga kırılır be' diyip içine atacağına ,düşünmek cümleleri sıralamak ve söylemek daha değerli.düşünülmeyi isteyen insanlar düşünülerek ağızdan çıkarılan eleştirici cümleleri beğenmiyorlar ya ben de buna tiltim.sen de onlardansın belli... : )

    YanıtlaSil
  2. beni tanımadığın için hakkımda atıp tutuyosun bence:)

    YanıtlaSil
  3. sizi bir tanıyan bir de tanımayan pişman. bende bunu çözemedim. buyur burdan yak sevgili döt.
    (.

    YanıtlaSil
  4. pişmaniye gibi olduğumu söylüyorsunuz yani. pişmaniye ballı ballı pamuk bişidir ama hatırlatmak isterim:)

    YanıtlaSil
  5. tancı çıkar tancı! unutmuşsun yine başında (=

    YanıtlaSil

dile gel