Salı, Haziran 16, 2009

kim osdurdu bit osdurdu

bizim apartmanın çocuklarıyla hem yakından hem de uzaktan ilişkim var:) evimiz beş altı merdiven yükseklikte oldugundan bahçede oynayan çocukların garip şarkılarına, birbirlerini tartaklamalarına her daim eşlik ediyorum odamdan. cam hep açık hava sıcak malum ben de her şeylerine şahit oluyorum. demin bir tekerleme dinledim kim osdurdu bit osdurdu vs. hoşuma gitti. bazen sinirleniyorum ama bi tanesi var dierinin bogazını sıkıyo benim dediğim olucak mı haa diye esip gürlüyo falan ben de üstünlük taslamalarını tarafsızca seyrediyorum:D sinirlendiğim mevzuysa camın demirlerine çubukla tır tırı tırı diye ses çıkarmaları. hatta kollarıyla asılıp sallanmaları. ellemeyim eğlensin yavucaklar diyorum sonra hafta sonları okadar çocukla nası başa çıktığımız geliyor aklıma ve eğitici kişiliğime bürünüp eylemlerini baltalıyorum:) sonra soruyorum kendime ben nasıl bir çocuktum acaba diye? hatırlıyorum ve biraz ayıplanmış olarak bu yaşıma geri dönüyorum...

2 yorum:

dile gel