Çarşamba, Ekim 21, 2009

kuşburnu kokulu akşam

öksürük nöbetleri bitmeyince zencefilli bal yapmaya karar verdim,yaptım biraz da tükettim.sonra kuşburnu çayımı aldım odaya geçtim. öyle zaman dolsun istedim odaya, yeni bir fotoğrafımı buldum aslında yazın çekilmiş ama elime yeni geçmişti.hemen paylaştım sevdiğimle gördü mü görmedi mi daha bilmiyorum.boğazım acıyor ama düğümlenme yok içim rahat.iyice hassaslaştım son günlerde her zamanki olaylara alınır oldum. her zaman gülüp geçtiğim şeylere takılıp kalıyorum şimdilerde. hayırlısı elbet geçer gözüyle bakıyorum.
göksel i yıllar yılı sevememiştim hiç ama şu son albümüyle gözüme girmeyi başardı. eski şarkıları ne de güzel canlandırmış. dinleyip dinleyip aşkla doluyorum...sanki ben sevmişim o denli, ben sevilmişim gibi heyecanlanıyorum. şarkılardaki aşkların hepsi başımdan geçmiş gibi etkilenip dinliyorum :)
of bu hastalık zamanlarını hiç sevmiyorum,doktora da gitmiyorum,yatak hep açık gel işte yatıp uyu başka ne yapabilirsin diye gözüme batıyor tövbe tövbe...ne yazdım ben de bilmiyorum iyisi mi 'kaydı yayınla'yı tıklayım bir an önce.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dile gel