Çarşamba, Ekim 28, 2009

uyansanaaa tek başıma ayaktayım ben busaatte.

haydaaa...ders olmadığı halde saatin yedisinde uyanan bir insana dönüşmüşüm haberim yokmuş.uykumu almışım rahat rahat uyanmışım saate bi bakıyorum ki 7:00, düş kırıklığı bu herhalde.bugün mükemmel bir gün olucak biliyorum. içime içime doguyor. hava soguk gibi ama güzel gibi. akide şekeri mi yesem napsam mutluluktan:)hım dur sana sürücü kursu hocamı anlatıyım. dün akşam aradı beni konuşmaları hatırladığım kadarıyla yazayım...:)(a:adam,b:ben)
a-alo kızım duygu sen misin?
b-evet benim buyrun.
a-kızım bak ben sürücü kursundan direksiyon dersi için aradım dün de aramıştım açmadın.
b-aaa evet kaç gibi aradınız dersteydim herhalde(a-üç dört beş gibi aradım kızım açmadın sen)
b-doğrudur neyse şimdi görüştük ya eveet?
a-ha kızım şimdi sen hafta içi boşmusun?
b-ben öğrenciyim hafat içi dersim var hafta sonu olsa.
a-tamam kızım bak cumartesi sabah sekiz buçuğa yazıyorum.
b- olmaz!cumartesi sabah dans derslerim var
a-cumartesi öğleden sonra?
b-tamam olur
a-saat dörde çeyrek kala tamam yazıyorum bak?
b-yazın yazın tamam napalım(hass üç beş arası da halkoyunları var ama napalım artık gitmem adam da napıcanı şaşırdı)
a-tamm kızım cumartesi dörde çeyrek kala pazar da sekiz buçuk olsun mu?
b-olsun tamam uyar bana pazar da....aaaaaaaaaa olmazz cumartesi gösteri var bu hafta gelemem...
bu aradaki konuşmalarda adamın anlamadığı şey sadece bu hafta cumartesi gösterim var normalde cumartesinin saati uygun. neyse adam en sonunda pes etti.
a- yavrum kızım anlamadım ki ben seni hafta içi diyorum dersim var diyorun hafta sonu diyorum bilmem neyim var diyosun.
b-geliyim yarın büroda rahat rahat konuşalım şimdi hallolmayacak
a- kızım beni bulamazsın yarın falan çabuk hadi karar ver de kontürüm bitiyor:D:D:D
bu saatten sonra tamam dedim amcacım sen nası istiyosan öyle olsun....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dile gel