Çarşamba, Kasım 04, 2009

ay ay beni güldürdünüz

ne var biriniz bari okuduktan sonra "0 fikir beyanı" yazısına bakıp yazık ulan bi dile geliyim deseniz.
valla şu halime güldürdünüz beni. bir yandan vize sayılıcak garip bi ödevle boguşurken bir yandan da "0 fikir beyanı"na her fırsatta göz gezdiriyorum. içim burkuluyor baktıkça ödevi de adam akıllı yapamıyorum. allasen bi bak aşşağıdaki yazılara kaç tanesinde yorum var:)okuduğunu biliyorum bi nokta olsun bi virgül olsun bi yorum yap da şu yalnızlığımı dindir hadi bi güzellik yap :D

6 yorum:

  1. al la al hadi kıyamadım yine.
    olm yorum yapıyoruz cevap vermiyosun.
    napak memiş ölek mi*

    (bkz.ben aslında türkçeyi böyle kullanmam)

    YanıtlaSil
  2. hangisine yorum yaptın da cevap yazmadım tüh benim boyuma posuma yazıklar olsun.
    o biiir memiş çünkü koskoca bir memimiş*
    (bkz.ben de türkçeyi aslında böyle kullanmam)ayrıca memişmiş kısaltmadır bilesiniz.

    YanıtlaSil
  3. yok yok boyun posun yerinde maşallah. ama saçlara yazık olacak işte.

    YanıtlaSil
  4. :)))) bu ne allasen yorum mu bu:)))) neyse eline sağlık ne diyim ümitlendim ben de aha biri daha yorum yapmış diye zira 4 yorumdan ikisi benim oluyor o daha bi koyuyor.

    YanıtlaSil
  5. ben senden böyle bi tepki bekliyodum. gariptir içime doğdu resmen :)

    YanıtlaSil

dile gel