Pazartesi, Kasım 16, 2009

niye ya niye

niye bu erkeklerin aklı hep geriden geliyor. on yedi yaşında da yirmi bir yaşında da aynı, arkadaş hiç değişmiyorlar.
-daha çok gencim
-böyle ciddi bir ilişki için henüz erken olduğunu düşünüyorum.
-sen bir erkeğin sahip olabileceği en iyi kız arkadaşsın ama ben seni üzmek istemiyorum
-seni hak etmiyorum
-eskisi gibi değiliz
-şuraya gidiyorum buraya gidiyorum diye haber vermek istemiyorum
-benim için çok değerlisin yıllar sonra bile bu böyle olacak
aslında söylemek istedikleri:
-ya gençliğimin baharındayım karı kıza doyamadım kusura bakma
-şimdiye kadar ilişkimizin gidişatından memnundum. acı tatlı iki yılı geride bıraktık ama beni bir korku sardı.
-bu saatten sonra sana ilgi gösteremeyeceğim, sen de üzülüceksin haliyle
-seni artık sevmiyorum
-artık ne olursa gözüme batıyor
-bir tek sana bağlı kalmak istemiyorum, hesap vermeden geçirmek istediğim yıllarım var daha
-şimdi senden ayrılıyorum ama bunun pişmanlığını hep hissedeceğim, yıllar sonra bile karşılaşsak içimi titreteceksin, ama kusura bakma egoma söz geçiremiyorum.

hepsi aynı derler ya hani "hadi ulan" der güler geçerdim. ama hepsi hakikaten bu kadar mı aynı olur.yuh ya yuh. sen getirdin ilişkiyi bu şekline sen neredesin nereye gidiyorsun diye sıkıştırıp durdun kızı. noldu şimdi iki tane sana meyilli kız gördün diye benim kafam karıştı aman ilişki bana ağır geliyor artık demeye başladın. kıza hiç meyleden olmadı sanki dimi. elbette oldu ama o ne yaptı ? düşünmedin dimi hiç onun da başına böyle bir şey gelmiş midir acaba diye düşünmedin dimi hiç. geldi canım evet o da yaşadı ama fırsat vermedi başkalarına çünkü seni seviyordu hala aşıktı sana ve başka ihtimaller aklında bile yoktu. ama sen ne yaptın ilk fırsatta başka tenlerin kokusunu yakınında hissedince aman tadına bakmadan gitmeyeyim dedin, of çok üzüleceksin biliyorum ama engel olamıyorum dedin. hatta diyemedin bile o kadar düşüncesizdin ki dürüst olmayı bile beceremedin.ben seni hak etmiyorum, eskisi gibi değil, ilişki çok ciddileşti...
nereye ciddileşti evlenelim diye mi tutturdu kız sanki, 2 yıldır nasılsa öyle devam ediyordu ilişkiniz. düşünemedin dimi ileriyi pişman olacağını göremedin dimi yok yere kendini de onu da üzdün. bravo sana!!! her şeyi kırıp dökmeyi ne güzel de becerdin. onca emeği nasıl da savuşturup attın. niye, heveslerin yüzünden. sana değil de ona çok üzülüyorum. ne halin varsa gör. ama altı ay sonra karşısına dikilirsen işte o gün iki elim yakanda olur.

2 yorum:

  1. şimdi feminen kardeşim!bak orada adama hak vermek lazım.ilerde oğlunu kucağına aldığında oğlu sormaz mı "baba senin skor kaç?" diye.adam mahçup mu olsun yalan mı söylesin?bırak adam rızkına koşsun,skorunu yapsın,girme çiftler arasına.

    YanıtlaSil
  2. sevgili demir bey peki o adam, çocuğunun hangi kadından olmasını istediğine karar verebilmiş mi verememiş mi bunu bir düşün önce. ya terk edip gittiği kadının çocuğunun annesi olmasını istiyorsa. işler burada karışıyor işte.

    YanıtlaSil

dile gel