Perşembe, Kasım 05, 2009

kinliyim

uzun zamandır hissetmemiştim kin hissini gelgelelim bir daha hissetmeyeceğim anlamına gelmiyormuş. kaltak karı başlıklı yazımda az bile söylemişim salon kadını çizgimden kaydırmak için bu kadar çabalamış madem birisi ben de kayıyım ayıp olmasın dedim. kin lendim hatta gördüğüm yerde parçalıyasım var julie yi.gerçi yoluma çıksa yüzüne bile bakmam ama bir de uluorta yerde bana laf etsin orda kişiliğimi bi tarafa atabilirim. işte o zaman ben ben olmaktan çıkarım. sakinleşmem lazım çok sinirliyim.

4 yorum:

  1. dikkat et de arada kalma demir bey yazık olmasın durduk yere...:D

    YanıtlaSil
  2. bende geliyimmii kavgayaa çok canım çekti bilirsin benii=)

    YanıtlaSil
  3. ahaha sen lazımsın zaten ben gitsem de bişey yapamam sen de beni bilirsin:)

    YanıtlaSil

dile gel