Çarşamba, Kasım 18, 2009

sabah sürprizi

günün birinde yüzyüze geleceğimiz belliydi zaten.görür görmez tanıdım ben seni de sen beni seçemedin herhalde. atıp tutuyordun hakkımda hani "yüzü gözümün önünden gitmiyor" diye noldu. yalanın çıktı bak ortaya.valla ama beni hayal kırıklığına uğrattın ben daha bir alımlı bekliyordum seni öyle olmadı. ellerin de çok çirkinmiş kırmızı kırmızı ojeler sürmüşsün, elinin kırışıklığından daha çok göz alsın diye ama cıkkk olmamış ben farkettim. valla kusura bakma saçının şeklinden ayakkabına kadar inceledim, çantanı bile sor hangi renk hangi desen diye söylerim. ben bile bilmiyordum farkındalığımın bu kadar yüksek olduğunu.sonra noldu de hiçbir şey...canımı sıktın sabahın köründe yok muydu başka otobüs sanki. keşke arkadaş olsaydık biz pek severdim ben seni biliyor musun. valla iri iri gözlerine bakıp mutlu olurdum. ama sen o hakkını kaybettin neden? çünkü arkamdan atıp tuttun ben sesimi çıkardım mı, yoook.
ya o bu değil de kinim geçmiş benim sana karşı.melül melül baktım var git yoluna diye. valla ya üzüldüm. sinirli zamanlarımda olsaydın keşke yanımda.
yoluk yoluk yapmışsın saçlarını bir de yazık değil mi yüzün gözün görünse adam akıllı, olmamış beğenmedim.git iyi bak kendine yazık etme tamam mı canım. hadi olmuyor böyle.

2 yorum:

  1. kimi gördünde bu kadad düşündün meraklandım doğrusu....

    YanıtlaSil
  2. evet o kin geçmesi duygusunu çok iyi yaşıyorum. benim e. meselesini bilirsiniz geçen seneden. arkam atıp tuttu bana gerzek gerzek şeyler söyledi. 6-7 ay konuşmadık. ee şimdi noldu? azcık ayar versem yine herşey eski gibiymiş gibi davranıcak şıllık.

    YanıtlaSil

dile gel